Images-loading

Güliz Aksoy

Güliz Aksoy

Güliz Aksoy

“Kurumsal Ormanda Başarı Kuralları”, “Reklam”, “Dijital İletişim”, “Sosyal Medya Stratejileri ve İlkeleri”, “Marka Tanıtım Stratejisi / Reklamcılık” ve “Pazarlama İletişimi İlkeleri” alanlarında danışmanlık ve eğitim programları yöneten Güliz Aksoy, interaktif tartışmalar ve rehberli grup proje çalışmaları ile birlikte resmi dersleri de kapsayan öğretim ve sertifika programlarını yönetmektedir.

Aksoy telekomünikasyon, otomotiv, dondurma, şekerleme, alkolsüz içecekler, kişisel bakım ve yumuşak doku hijyen ürünleri gibi önde gelen küresel ve yerel markaların 19 yıl profesyonel pazarlama iletişimi ve reklam faaliyetleri yöneticiliklerinde bulunmuştur.

Güliz Aksoy markaların özellikle “hikâye oluşturma ve anlatma” süreçlerinde ciddi çalışmalara imza atmasının yanı sıra günümüz tüketicilerinin yaşam tarzları ve motivasyonları konularında, farklılaşmış ve kalıcı markalar yaratmak üzere, kurum profesyonellerine destek olabilecek bir “bilgi ekosistemi” oluşturulmasının mimarisi üzerinde de çalışmaktadır.

 

Ayrıca Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi Sosyal  Medya Akademisi Program Koordinatörlüğü ve Galatasaray Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Yeni Medya Sertifika Programı program koordinatörlüğü  görevlerini de yerine getirmektedir