Eğitimin İçeriği ve Programın Amacı: Nörobilim araştırmaları son yıllarda sosyal bilimlerle entegrasyon sağlamakta ve pazarlama, siyaset, mimari, psikoloji gibi alanlarda da paradigma değişimlerine sebep olmaktadır. 2000’li yılların başından itibaren özellikle pazarlama araştırmalarında sıklıkla kullanılmaya başlanan nörobilim araştırmaları, tüketici nörobilimi ya da nöropazarlama denilen yeni bir alanın oluşmasını sağlamıştır. Bu eğitim programı ile bilinçdışı tüketici davranışları ve iç görülerine dayalı olarak nöropazarlama alanında detaylı bir bilgi birikimi oluşması amaçlanmaktadır. Bu eğitim programının sonunda katılımcılar; beyin-davranış ilişkisine dair temel bilgileri, nöropazarlama tekniklerini ve bulgularını, bilinçdışı karar süreçlerini ve nöropazarlama araştırmalarının nasıl yapıldığını öğreneceklerdir.
Eğitime Kimler Katılabilir: Bu eğitim programı temel olarak üç ana gruptaki kitleye hitap etmektedir: Tüketicilerin bilinçdışı iç görülerini okuyarak iletişim stratejilerinde kullanmayı amaçlayan pazarlama profesyonelleri. Tüketici Nörobilimi ve Nöropazarlama alanında akademik çalışmalar hedefleyen akademisyenler. Nörobilimsel araştırmaların sosyal bilimlerde kullanımına yönelik altyapı oluşturmayı hedefleyen kantitatif ve kalitatif araştırmacılar
Belleğin İşleyişi ve Türleri, Priming Etkisi
Karar Süreçleri ve Bilişsel Yanılgılar, Nöroekonomi Uygulamaları
Nöropazarlama Araştırma Teknikleri (fMRI, EEG, Eye tracking, Facial Coding, GSR, PPG, Örtük Çağrışım Testleri)
Nöropazarlama Bulguları, Uygulama Alanları, Uygulama Örnekleri, Proje Workshop Çalışması
Formu doldurun size dönüş yapalım.
Merkezimiz; düzenlediği eğitim programları çerçevesinde 5.344 üzerinde katılımcıya sertifikalı eğitimler ve seminerler düzenlemiş olup programları başarıyla tamamlayan tüm katılımcılara Uluslararası geçerliliği olan, E-Devlet sisteminde sorgulanabilen, Rektörlük onaylı Eğitim Sertifikası verilmektedir.
Haliç Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi TÜSEM üyesidir.