Eğitimin İçeriği ve Programın Amacı: Dijital pazarlamayı, online olarak ürünlerinizi, hizmetlerinizi ve yeteneklerinizi hedef kitlenizle buluşturmak için yaptığınız çalışmaların tümü olarak tanımlayabiliriz. Dijital pazarlama, geleneksel pazarlamaya göre daha avantajlı ve etkili bir model olduğundan dolayı günümüzde yoğun olarak tercih edilmektedir. Son istatistiklere göre tüm dünya baz alındığında, dijital pazarlama çalışmalarına yapılan yatırımlar, geleneksel pazarlama çalışmaları için yapılan yatırımları geride bırakmış durumdadır.
Eğitime Kimler Katılabilir:
Dijital Pazarlama
Dijital Pazarlama Planı Hazırlama
Ajans Müşteri İlişkileri ( Brief Debrief Süreci)
Kullanıcı Arayüzü ve Deneyimi Tasarımı
Sosyal Medya Ağları
Sosyal Medyada marka duruşu geliştirme
Sosyal Medya'da topluluk yaratma
Sosyal Medyada kriz yönetimi
Sosyal Medyada viral reklamlar
Sosyal Medya ve PR
Online İtibar Yönetimi
Sosyal Medya Takibi ve Raporlama
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) – Sosyal CRM’e Geçiş
Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)
Online reklam
Dijital Medya Planlama ve Optimizasyonu
Arama Motoru Pazarlaması (SEM/Adwords)
E-mail Marketing & Inbox’a ulaşma
Mobil Pazarlama
Formu doldurun size dönüş yapalım.
Merkezimiz; düzenlediği eğitim programları çerçevesinde 5.344 üzerinde katılımcıya sertifikalı eğitimler ve seminerler düzenlemiş olup programları başarıyla tamamlayan tüm katılımcılara Uluslararası geçerliliği olan, E-Devlet sisteminde sorgulanabilen, Rektörlük onaylı Eğitim Sertifikası verilmektedir.
Haliç Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi TÜSEM üyesidir.