Images-loading

Gayrimenkul Danışmanları İçin Dijital Pazarlama Eğitimi - (Kod: 2122)

Türkiye’de İlk ve Tek!
Kapsamlı ve Uygulamalı Gayrimenkul Dijital Pazarlama Eğitimi

Her geçen gün önemi ve değeri artan, gayrimenkul sektöründe dijital pazarlama konusunda gayrimenkul danışmanları için özel hazırlanmış, gerçek ve kolayca uygulanabilir bilgiler içeren bir eğitimdir.

Dijital çağda gayrimenkul almak isteyen milyonlarca potansiyel müşteriye ya da gayrimenkulünü satmak isteyen mülk sahiplerine ilk ulaşan siz olun. Akılda kalan güvenilir bir marka olun. Satışlarınızı artırmak için dijital pazarlamanın gücünü kullanın.

Dijital Pazarlama ve SEO ajansı kurucusu olan Salih Gedikli tarafından verilen eğitim her bilgi seviyesindeki gayrimenkul danışmanları için uygundur. Gayrimenkul Danışmanları İçin Dijital Pazarlama Eğitimi %40 teorik, %60 uygulamalı bir eğitimdir. Eğitim esnasında teorik bilgilerin aktarılması için PowerPoint sunum kullanılır. Uygulama için her katılımcının kişisel bilgisayarını getirmesi gereklidir.

Gayrimenkul sektörü profesyonellerinin konuk konuşmacı olarak eğitime katkıda bulunması sağlanacaktır.

Eğitim sonunda katılım belgesi verilecektir. Ayrıca katılımcı gayrimenkul danışmanlarına sürpriz hediyeler, fırsatlar sunulacaktır.

Kimlere Hitap Ediyor?

  • Gayrimenkul sektöründe yeni ya da tecrübeli gayrimenkul danışmanları
  • Gayrimenkul ofis sahipleri veya çalışanları
  • Gayrimenkul şirketlerinin iletişim, pazarlama ve satış bölüm yöneticileri ile çalışanları
  • Gayrimenkul değerlemesi yapan uzmanlar
  • Gayrimenkul sektörüne yatırım yapmak isteyen girişimciler
  • Gayrimenkul sektöründe kariyer yapmak isteyen bireyler

Size Neler Kazandıracak?

  • Gayrimenkul sektörüne yönelik dijital pazarlama’ya dair teorik ve pratik eğitim alma fırsatı
  • Gayrimenkul sektöründe markalaşma odaklı güncel ve yararlı bilgileri öğrenme
  • Sektöre yeni giren ya da tecrübeli gayrimenkul danışmanlarının dijital pazarlamayı kendi kendilerine kullanarak en yüksek faydayı sağlamasını öğretme
  • Sektörle ilgili örneklerin ve fikir verici ipuçların yer aldığı verimli bir eğitimle dijital pazarlamaya nereden, nasıl başlanılacağını öğrenme

“Dijital pazarlamayı, dijital markalaşmayı ve dijital dönüşümü keşfederek birkaç adım önde olmaya hazır mısınız?”

Eğitim İçeriği

Teorik Eğitim

  • Gayrimenkul sektöründe dijital pazarlamanın gerekliliği nedir?
  • Dijital pazarlama kanalları nelerdir ve gayrimenkulde dijital pazarlama nasıl yapılır?
  • Omnichannel pazarlama nedir? Nasıl Yapılır?
  • Rakip analizi nasıl yapılır?
  • Sosyal medya ve gayrimenkul sektörü ilişkisi nasıldır? Gayrimenkul ofislerine ve danışmanlarına faydası nelerdir?
  • Gayrimenkul sektöründe sosyal medya yönetimi nasıl olmalıdır? Gayrimenkul pazarlama için hangi sosyal ağlar kullanılmalıdır? (Facebook, Twitter, Instagram, Google+, LinkedIn, Youtube)
  • Gayrimenkule yönelik sosyal medya içerik üretimi nasıl yapılır? Üretilen içerikler nasıl paylaşılmalıdır?
  • Sosyal medyada gerçek zamanlı gayrimenkul pazarlamasının avantajları nelerdir? Nasıl yapılır?
  • Sosyal ağlarda hedef kitleye yönelik etkili ve düşük maliyetli sponsorlu reklam nasıl verilir?
  • Gayrimenkul sektöründe SEO’nun önemi nedir? SEO’nun yatırım getirisi nasıldır?
  • Google’da emlak sitesinin daha üst sıralara çıkması için etkisi kanıtlanmış ücretsiz uygulanabilecek taktikler nelerdir?
  • Bölgesel hizmet veren gayrimenkul danışmanları için yerel SEO neden gereklidir? Yerel SEO nasıl yapılır?
  • Ücretsiz SEO araçları nelerdir? Nasıl kullanılırlar?
  • Alan adı (domain) ve hosting nasıl seçilmelidir?
  • Hedef kitle odaklı ve arama motoru dostu web site nasıl olmalıdır?
  • Kullanıcı deneyimini ve dönüşüm oranını artırmak için neler yapılmalıdır?
  • Etkili ilan nasıl oluşturulur? İlan başlığı, açıklaması ve içeriği nasıl olmalıdır?
  • Gayrimenkul sektöründe güven yaratmak ve dijital marka bilinirliğini artırmak için içerik pazarlaması nasıl yapılır?
  • Gayrimenkul sektöründe dijital markalaşmanın önemi nedir?
  • Gayrimenkulde markalaşmak için marka tescili neden gereklidir? Aracı olmadan (kendi başına) marka araştırması ve marka tescil başvurusu nasıl yapılır?
  • E-posta pazarlamanın gayrimenkul sektörüne faydası nedir? E-posta ile gayrimenkul pazarlaması nasıl yapılır?
  • E-posta pazarlama için e-posta datası nasıl oluşturulur? Toplu e-posta gönderimi nasıl yapılır?
  • E-posta pazarlamada fiyatı düşen gayrimenkul ilanları, satışa yeni çıkan ya da satılan gayrimenkul ilanları gibi içeriklere yönelik e-bülten tasarımı nasıl yapılır?
  • Mobil uygulamanın gayrimenkul pazarlamasına katkısı nedir? Neden gereklidir? Mobil uygulama nasıl yapılır
  •  Gayrimenkulün dijital dünyada pazarlamasını kolaylaştıran uygulamalar nelerdir? Nasıl kullanılırlar?
    Chatbot, kare kod, video, canlı video, Google sesli arama, podcast, gayrimenkul alım-satım formları, WhatsApp, Facebook Messenger, Facebook 360, Youtube 360
  • Gayrimenkule ait tanıtıcı 360° Sanal Gerçeklik (VR) Video neden gereklidir? Nasıl yapılır?
  • Gayrimenkulün müşteriye sunumunda zaman – maliyet avantajı sağlayan 360° VR Canlı Yayın nedir? Nasıl uygulanır?

Dijitalleştirilmiş gayrimenkul satış ofis nasıl kurulur? Neler gereklidir?
• Ofis içerisinde 360° Sanal Gerçeklik (VR) deneyimi yaşatma, çoklu dokunmatik ekranlarla sunum yapma, dijital ilan vitrini yapma gibi dijital tanıtım materyalleriyle dijital dönüşüm

Uygulamalar

  • Gayrimenkul – Emlak sektöründeki rakiplerin analizi yapılacak. Analiz verilerine göre Omnichannel stratejiler geliştirilecek.
  • Web sitenin Google SEO araçlarına kaydı yapılacak. Web site ziyaretçi analizi yapılacak. Google ve Yandex Haritalara işletme kaydı yapılacak. Yerel dizinler incelenerek, gerekli kayıtlar açılacak.
  • Domain ve hosting alımı yapılacak. Hedef kitle tanımlanarak deneyim ve dönüşüm artırıcı web elemanlarından bahsedilecek. Etkili bir ilan yazılacak.
  • Ücretsiz kurumsal blog sayfası oluşturulacak. İçerik türlerinden bahsedilecek.
  • Google Ads hesabı açarak, örnek kampanya ve reklam oluşturulacak. Ads kullanıcı arayüzü tanıtılacak, reklam türlerinden ve reklam yönetiminden bahsedilecek.
  • Türk Patent Enstitüsü (TPE) internet sitesi üzerinden marka tescil araştırması ve başvuru işlemi yapılacak.
  • Ücretsiz e-posta gönderim aracına üye olarak, e-bülten tasarımı yapılacak. E-posta datasına gönderim yapılacak. Sonuçlar analiz edilecek.
  • Gayrimenkul mobil uygulamaların incelenmesi yapılacak. Mobil uygulama yapımı gösterilecek.
  • 360° Sanal Gerçeklik (VR) Video örnekleri izlenerek deneyim ve fikir edinilecek.

Soru & Cevap / Genel Değerlendirme

Eğitim Takvimi
Eğitim tarihi: 16 Kasım 2018 – 13 Aralık 2018
Eğitim süresi: 48 saat / 6 hafta
Eğitim günü: Salı – Perşembe
Eğitim saati: 17:00 – 21:00
Kontenjan: 20 kişi
Eğitim ücreti: 1.800 TL + KDV (Erken Kayıtta %20 İndirim)
Eğitmen: Salih Gedikli

1983 İstanbul doğumlu Salih Gedikli aslen Trabzonludur. İnternet sektörüne 2000 yılında web tasarım çalışmalarıyla başlayan Salih GEDİKLİ, çeşitli internet projelerinde yer almıştır. 2012 yılında ’Webiz Tasarım’ şirketini kurarak birçok web sitesi ve e-ticaret çalışmalarına imza atmıştır.

Gün geçtikçe önemi artan SEO alanında kendisini teorik olarak geliştirirken yüzlerce SEO projesinde uygulama fırsatı bulmuştur. Elde ettiği deneyimler ile 2017 yılı başında butik bir ajans olan ‘SEO Ajans İstanbul’ şirketini kurmuştur. Halen kişi / işletmelere SEO hizmeti vermektedir.

5 yıl önce tohumları atılan, inşaat müteahhitlerinin pazar yeri olarak kurguladığı ’Müteahhitten| muteahhitten.co’ dijital girişimini de 2018 Eylül itibariyle hayata geçirmiştir.

Branding Türkiye mecrasında yazarlık yapmakta, çeşitli seminer ve zirvelere konuşmacı olarak katılmaktadır.

PAYLAŞ