Images-loading

Dijital Medya Uzmanlığı Sertifikalı Eğitim Programı - (Kod: 2180)

SOSYAL MEDYA UZMANLIĞI SERTİFİKALI EĞİTİM PROGRAMININ AMACI

Geleceğin altın bileziği olan bu meslek için size eğitim verelim ve güçlü bir sertifikanız olsun. Böylece ister kendi işinizi geliştirir, ister bir kurumda en çok aranan uzman olarak çalışırsınız. Çünkü artık Sosyal Medya’da görünür olmadan gelişmeniz  ve başarmanız mümkün değil.

Sosyal medya kullanımının hukuksal boyutlarından eğlence anlayışına kadar bir çok konu hakkında eğitim vereceğimiz  “Uygulamalı Sosyal Medya Uzmanlığı” eğitimlerimizi kaçırmayın.

Not: Eğitim sonunda “Katılım Sertifikası” verilecektir.

Sosyal Medya Uzmanı Ne iş yapar?

Çalışılan kişilerin ve ya kurumların rakiplerini belirler, analizlerini yapar ve gerekli hamleleri oluşturur.
Trendlere uygun reklamlar oluşturarak pazarlama yöntemlerini kullanır.
Kişi ya da çalıştığı kurumun sosyal medya ağlarındaki takipçisini artırabilmek için stratejiler ve çözüm önerileri sunar
Kişi ya da çalıştığı kurum ile ilgili uygunsuz içerikleri ya da izlenimleri tespit eder ve gereli hukuki yollara başvurulmasını sağlar.
İçerik editörlüğü yapar ve revizelerde bulunur.
Söz konusu ürün ile ilgili olarak sosyal ağlarda çalışma ve çözüm odaklı sunum yapar.
Çalıştığı ve birlikte iş yaptığı kişi ve kurumlara ilgili konuyla alakalı detaylı bilgiler aktarır.
Kişi ve kurumlara özel dijital çağa uygun kampanyalar kurgular hazırlar ve yönetir.
Paravan bloglarla tanıtım yaparak trend oluşturur.

EĞİTİM İÇERİĞİ KONU BAŞLIKLARI

MECRALARA GİRİŞ (Atölye çalışması)

Twitter ,LinkedIn ,Facebook ,Youtube, Instagram

SOSYAL MEDYA REKLAM/KAMPANYA YÖNETİMİ

-Sektörün sosyal medya kullanımı

-Medya ve Satınalma Kavramlarına Genel Bakış

-Hedef Kitle ve Örnek Medya Planı oluşturma

-Mecra Bazlı Operasyon Yönetimi

 DİJİTAL DEVRİM, YENİ MECRALAR VE  YENİ KİTLE İLETİŞİMİ     

Dijital Devrimi anlamak

Değişen Kitle iletişim ekosistemi

Konvansiyonel medyanın geleceği

-Sosyal medya krizleri nasıl oluşur?

-Sosyal medya krizlerine müdahale etme.

-Sosyal medya krizi için genel stratejiler

-Örnek vaka incelemeleri

DİJİTAL MEDYA PAZARLAMA

Yeni Nesil Pazarlama Teknolojileri

-Etkinlik ve Deneyim Pazarlaması Örnekleri

-e-ticaret

-Geleceğe dair öngörüler ve genel değerlendirme

MECRALARA GİRİŞ-İÇERİK

-İçerik Pazarlaması ve İçerik Oluşturma

-Görsel/İşitsel/Hareketli İçerikler

-Yaratıcı Fikir Oluşturma

-Kampanya Kurgusu Hazırlama

 

ATÖLYE – İÇERİK TASARIM

-Online araçlarla temel içerikleri oluşturma

-Metin yazımı

-Fotoğraf kadrajlama

-Tipografi

-Hizalama

ATÖLYE ÇALIŞMASI – YOUTUBE VE VİDEO İÇERİK

-Youtube

-Youtube Creator Studio

 SOSYAL MEDYA DURUM ANALİZİ VE RAPORLAMA 

-Müşterileri anlamak

-Özel sektör tecrübesi

-Kurumsal durum değerlendirmesi

-Rakip analizi

-Sosyal medya durum analizi

-Sosyal Medya Yönetimi

-Sosyal Medya Yönetimi Araçları

-Sosyal Medya İçerik Takvimi Oluşturulması

SOSYAL MEDYADA HUKUK VE ETİK

-İnternette yer alan aktörler nelerdir?

-İnternette yer alan aktörlerin tanımı hak ve yükümlülükleri?

-Sosyal ağlarda gerçekleştirilen paylaşımların ve beğenilerin hukuki sorumluluğu

-İnternette Cevap ve Düzeltme Hakkı?

-Şikayet Sitelerinin Hukuki Analizi?

-Kişisel Veriler ve içerik Toplayan Sitelerin Hukuki Analizi?

ATÖLYE ÇALIŞMASI – GOOGLE ANALYTİCS’E GİRİŞ 

-Google Analytics verilerinin analiz edilmesi

-Analytics verilerini kullanarak web sitesi raporu oluşturma

-Google Adwords Eğitimine Giriş

Hafta sonu Süre ve Günler:

Toplam süre                                     :  80 saat

Toplam ders saati                           :  70 saat+ 10 saat uygulama
Ders günleri                                      :  Cumartesi-Pazar

Ders Saatleri                                     :  09.30-12.30- 13.30-16.30

Eğitim yeri                                         :  Sütlüce, İmrahor Cd. No:82 Beyoğlu HALİÇ ÜNİVERSİTESİ
Hafta içi Süre ve Günler:
Toplam süre                                     : 80
Toplam ders saati                           : 70 saat + Uygulama
Ders günleri                                      : Salı, Çarşamba, Perşembe

Ders saatleri                                     : 18.00-22.00
Eğitim yeri: Sütlüce,İmrahor Cd. No:82 Beyoğlu HALİÇ ÜNİVERSİTESİ

 

Eğitim Ücreti ve Hesap Bilgileri

2000 TL + KDV

İleride sınav Ücreti, belge ücreti şeklinde farklı isimler altında ilave ödeme talep edilmeyecektir. Kredi Kartına 4 taksit.

Peşim Ödemelerde ve Hali. Üniversitesi öğrencilerine% 15  indirim uygulanmaktadır.

Hesap numaraları:

HALK BANKASI Hesap Numarası             : 1368/ 93100123 libadiye şubesi-İstanbul

İBAN                                                                    : TR40 0001 2001 3680 0093 1001 23

TÜRKİYE FİNANS Hesap Numarası          :Pendik Şubesi, 174 9496-2

İBAN NO                                                            : TR400020 6000 7801 7494 9600 02

PAYLAŞ