Images-loading

Tuğba Alın

Tuğba Alın

Tuğba Alın

“Tüketici İhtiyaçları”, “İçgörü”, “Marka İmajı”, “Marka Bilinirliği”, “Segmentasyon”, “Reklam Testleri” ve “Tüketici Algısı” alanlarında tüketici araştırması çalışmaları gerçekleştiren Tuğba Alın, grup çalışmaları ve workshop yönetimi gibi konuları da içeren programları yönetmektedir. Alın, hijyenik ürünler, alkollü içkiler, otomotiv, hızlı tüketim malları, kişisel bakım ve bankacılık gibi önde gelen yerel ve global markalara 15 yıl profesyonel pazar araştırma hizmetleri vermiştir.
2012 yılından itibaren, kendi markası ExtraWorx butik ajansında çeşitli markalara hem kalitatif hem de kantitatif pazar araştırma hizmetleri veren Tuğba Alın aynı zamanda yoga eğitmenliği sertifikasına da sahiptir.